Отговорник, който проследява участието на всеки

Отговорник, който проследява участието на всеки

Избирането на отговорник, който да проследява участието на всеки в групата, може да бъде самостоятелна стратегия, без да е обвързано с точки, но отново е свързано с целта всеки в групата да работи. В края на груповата задача отговорникът представя пред класа приноса на всеки участник за изпълнението на задачата.

Предимства на стратегията

  • По този начин се интернализира от учениците важността на участието на всеки в груповата работа;
  • Тази стратегия може да се съчетае със стратегията за даване на точки за участие.

За тази стратегия е добре да имаме предвид, че:

  • е възможно учениците първоначално да отхвърлят идеята за отговорник в групата за следене на участието на всеки;
  • учителят трябва последователно и търпеливо да обяснява каква цел се постига с тази стратегия и защо това е важно.

Още полезни статии:

Ученическо самоуправление
Гражданска активност

Ученическо самоуправление

Цел Възрастова група Време за предварителна подготовка Време в час Учениците изпълняват правата и задълженията си. 12-18 години Около 1 астрономически час В зависимост от

6 души за 5 минути измислят 3 идеи
Креативност

6 5 3 – 6 души за 5 минути измислят 3 идеи

Тази стратегия е един от най-лесните начини за кратко време учениците да измислят идеи в екип. Класът се разделя на групи по шестима души, имат

Извлечи алгоритъм
Критично и аналитично мислене

Извлечи алгоритъм

Тази стратегия е подходяща за ученици, които предварително са работили по идентифициране на тенденции или повтарящи се елементи, тъй като за да се извлече алгоритъм,

Получите достъп до още повече ресурси и практични материали

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.