Учениците създават брошури за мечтана дестинация и след това я представят пред класа.

Самоосъзнатост: Чрез опознаване на различни места, местности и държави, учениците разбират какво харесват и какви дейности ги карат да се чувстват добре.

Управление на взаимоотношения: Учениците се учат да убеждават и да представят идеите и решенията си от различна, интересна и убедителна гледна точка

до 20 мин.

Листове, химикали, картони, декорации

Стъпки за изпълнение на дейността

За проектна дейност: Всеки представя своята дестинация пред класа и след презентацията всички, които биха посетили мястото вдигат ръце, децата могат да задават въпроси към създателите на брошурите, за да придобият по-добра представа за мястото и преживяването.

Дайте за задача на учениците да създадат заедно с родителите си брошура за мечтаната семейна почивка.

Още полезни статии:

Социално-емоционално учене

Какво ми казва тази творба на изкуството?

Учениците анализират творби на изкуството в класната стая по зададен модел. Самоосъзнатост: Учениците идентифицират, назовават и изразяват различни чувства и емоции, които изкуството предизвиква у

Игрови подход и игровизация

Учене чрез игра с помощта на “Барабар”

Ученето чрез игра става все по-популярно и в тази статия ще разберем защо. Ще научим и как може да използваме играта “Барабар” в класните си

Социално-емоционално учене

Игри за мозъка – Как да учим по-добре като използваме своите социално-емоционални умения?

Какво представлява мини наръчникът? Наръчникът включва дейности или стратегии, които се използват от ефективните програми за превенция, за които е доказано, че водят до определени

Получите достъп до още повече ресурси и практични материали

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.