Учениците гледат кратки видеа без допълнителни обяснения и разсъждават над въпросите: “Какво ми е интересно?” и “Какъв може да бъде проблемът, които се разглежда във видеото?”, “От каква допълнителна информация имам нужда, за да разреша казуса?”

Самоосъзнатост: децата разбират какво и защо им е любопитно и идентифицират какви чувства пораждат в тях различни теми или ситуации

Отговорно вземане на решения: Запознавайки се с различни приложения на математиката, учениците взимат по-лесно отговорни решения за тяхното здраве, отношения, цели

Дейността отнема 20 минути и се състои от три части.

Маркер, дъска, видео 1, видео 2, презентация.

Стъпки за изпълнение на дейността

Може да използвате истински бонбони, за да илюстрирате задачата и за да създадете приповдигнато настроение в класната стая. 

Дайте за задача на учениците да направят “одит” на семейния хладилник като пресметнат хранителните стойности на всички продукти в него. 

Още полезни статии:

Свободно течаща мисъл
Креативност

Свободно течаща мисъл

Свободно течащата мисъл е стратегия, която представлява нещо подобно на вътрешен монолог, стартиращ от темата, за която трябва да генерираме идеи. С тази техника човек

Получите достъп до още повече ресурси и практични материали

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.