Учениците гледат кратки видеа без допълнителни обяснения и разсъждават над въпросите: “Какво ми е интересно?” и “Какъв може да бъде проблемът, които се разглежда във видеото?”, “От каква допълнителна информация имам нужда, за да разреша казуса?”
Самоосъзнатост: децата разбират какво и защо им е любопитно и идентифицират какви чувства пораждат в тях различни теми или ситуации
Отговорно вземане на решения: Запознавайки се с различни приложения на математиката, учениците взимат по-лесно отговорни решения за тяхното здраве, отношения, цели
Стъпки за изпълнение на дейността
Може да използвате истински бонбони, за да илюстрирате задачата и за да създадете приповдигнато настроение в класната стая.
Дайте за задача на учениците да направят “одит” на семейния хладилник като пресметнат хранителните стойности на всички продукти в него.