Учениците анализират исторически проблем или исторически конфликт от изучавания материал и предлагат алтернативни решения.

Вземане на отговорни решения: Учениците интерпретират проблем по различен начин и генерират алтернативни решения. 

Социална осъзнатост: Учениците се поставят на мястото на личностите, взели участие в конкретното историческо събитие.

Управление на взаимоотношенията: Учениците се упражняват да отстояват позицията си и да слушат активно по време на  груповата работа. 

20- 25 мин. за работа в групи по 3-5 души или по двойки

Предварително формулиран казус

Стъпки за изпълнение на дейността

Прилагайте регулярно тази практика в началото или в края на раздел, за да ангажирате учениците и/или да направите проверка на нивото на знания. 

Дайте за задача на учениците сами да изберат следващите казуси за разглеждане в час и ги помолете да аргументират избора си. 

Още полезни статии:

Номинация с мотивация от съученици
Работа в екип

Номинация с мотивация от съученици

Стратегията за изпълнение на роли на ротационен принцип се надгражда от следващата стратегия „Номинация с мотивация“. След като учениците са се запознали и преминали през

Получите достъп до още повече ресурси и практични материали

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.