Интервю с човек от чуждо място

Учениците създават и задават въпроси за традиции и бит на човек от друга държава или на човек, който живее в различен край на България.

Социална осъзнатост: учениците се запознават с различни култури; повишават се позитивните нагласи към други общности и националности.

около 20 минути 

Маркер, дъска или проектор.

Стъпки за изпълнение на дейността

Времето за интервю трябва да е предварително уговорено. 

Ако учениците разговарят с чужденец, винаги правете превод, дори и по-голямата част от децата да разбират английски. Превеждайте кратки пасажи и правете чести паузи от говоренето на друг език.

Може да поканите и родители да се включат като публика по време на интервюто и да задават въпроси след това. 

Още полезни статии:

География и икономика

Полеви дневник Част 1: Релефът и неговите форми – как да заинтригуваме учениците да изследват природата?

Много често учениците в по-малките класове изпитват трудност да разберат какво точно е релеф, какви са неговите форми, да не говорим за процесите, които са

Проектно базирано обучение

Планетата Земя от бисквитки и бонбони

Всяко дете си мечтае за учител, който разбира чувствата му, предусеща нуждите му и адаптира учебното съдържание, така че да може лесно да запомни колкото

Получите достъп до още повече ресурси и практични материали