Емоции през песен – споделяне в часовете по Музика

Дейността цели обсъждането на трудни за учениците теми и споделяне на емоции посредством музика, която слушат.

Самоосъзнатост: Учениците идентифицират и изразяват своите емоции, силни страни и области на растеж посредством музика. 

Самоуправление: учениците проявяват  уязвимост с цел личностен растеж. Заедно с това рефлектират върху идентичността си и това какви искат да бъдат

15-20 минути

Учениците предварително избират песен за дейността.

Стъпки за изпълнение на дейността

Уверете се, че всички ученици са разбрали заданието и съобразете въпросите от дискусията с отговорите, които учениците са дали.

Възможно е учениците да напишат отговорите си на хартия, след което всеки да ги презентира.

Учениците могат да създадат дневник, в който редовно да правят анализ на музиката, която слушат и по какъв начин всяка песен ги кара да се чувстват. Нека попитат техните роднини за любимата им музика.

Още полезни статии:

Групиране по критерии
Критично и аналитично мислене

Групиране по критерии

Тази стратегия помага на учениците да откроят различни характеристики на отделните елементи от проблема, като фокусира вниманието им към идентифициране на сходни и/или повтарящите се

Интердисциплинарно обучение

Интегрирани уроци? Мисията възможна!

“Според вас нещата в света едностранни ли са? Докато гледаме в един предмет, ние само една страна ли виждаме?” С тези въпроси Дияна Мечкова провокира

Получите достъп до още повече ресурси и практични материали

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.