Четене и социално-емоционални умения – един урок с много приложения 

Как целенасочено да развиваме социално-емоционалните умения на учениците през предмета, който преподаваме? Какви техники да прилагаме? Има ли качествени ресурси, които да ни помогнат в тази насока?
Отговор на тези въпроси може да намерите в ръководството LifeComp (Компетенции за живота). То доразвива Европейската рамка на компетентностите, като пре...

Това съдържание е достъпно само за потребители с активен абонамент. За да го достъпите влезте в профила си или се абонирайте.

С абонамент за Prepodavame.bg получавате достъп до:

Присъедини се към над 7500+ абонирани учители и над 250 училища

Още полезни статии:

Социално-емоционално учене

Развиване на социално-емоционални умения в ранна детска възраст и предучилищен етап

Ако се питате кога е правилният момент да започнем да обръщаме внимание на социално-емоционалните умения на детето… ами още от раждането! Лимбичната система, която отговаря

География

Кои са най-честите алтернативни схващания в геологията и защо камъкът не е камък?

Основен източник на алтернативни схващания, по отношение на геологията, е несъответствието между използването на геоложки термини в ежедневния език спрямо научната им дефиниция. Така, в

Получите достъп до още повече ресурси и практични материали

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.