Как да научим учениците да правят обосновани предположения?

Кратки математически рутини за развиване на индуктивното мислене на учениците
Случвало ли ви се е да имате усещането, че учениците вземат решения “на автопилот”? Сякаш сте обяснили причинно-следствените връзки между променливите поне 100 пъти, но децата изобщо не разсъждават върху естеството на проблема, дават социално желателни отговори или просто...

Това съдържание е достъпно само за потребители с активен абонамент. За да го достъпите влезте в профила си или се абонирайте.

С абонамент за Prepodavame.bg получавате достъп до:

Присъедини се към над 7500+ абонирани учители и над 250 училища

Още полезни статии:

Търсене на незададените въпроси по темата
Креативност

Търсене на незададените въпроси по темата

След като учениците са синтезирали информация от различни източници и имат отговори на най-важните въпроси по темата, е време да намерят нестандартната гледна точка към

Свързват данни с интерпретации
Математическа грамотност

Свързват данни с интерпретации

Тук трябва да опишем процес и да дадем различни графики, като поставим на учениците задача да посочат коя от графиките отговаря на описания процес. Може

Получите достъп до още повече ресурси и практични материали

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.