Практически стратегии за работа с ученици, които демонстрират агресия или насилие

За всеки учител е истинско предизвикателство да овладява емоциите и ситуациите в клас, в които един или няколко ученици спонтанно или периодично проявяват агресия. Ако това ви се случва за първи път, преживяването ще ви се стори силно стресиращо. Ще си задавате редица въпроси: “Реагирах ли адекватно?”, “Как трябваше да постъпя?”, “Мога ли да помогн...

За да видиш съдържанието влезте в профила си или се абонирате.

С абонамент за Prepodavame.bg получавате достъп до:

Присъедини се към над 7500+ абонирани учители и над 250 училища

Още полезни статии:

Четивна грамотност

Кои елементи изграждат четивната грамотност?

Формирането на четивната грамотност е продължителен процес, който започва още от първите месеци в училище и преминава през усвояване на умението за четене на различни

Устно представяне в началото на всяко изпитване/представяне на задача/презентация - при различни проекти/презентации
Комуникативни умения

Устно представяне в началото на всяко изпитване/представяне на задача/презентация – при различни проекти/презентации

При различни проекти/презентации учениците имат за задача (може да е за определен период от време, еднократно или всеки път) да се представят кратко (себе си

Получите достъп до още повече ресурси и практични материали