Как да научим децата, че има време и място за всичко

Една от отличителните черти на успешните хора е умението да работят упорито сега, за да постигнат по-добри резултати в бъдеще. Това означава, че те често се лишават от моментни удоволствия с цел в бъдеще да постигнат своя по-значима цел.

Голяма част от уменията си успешните хора са усвоили още в началното училище. Така че, ако искате вашите третокласници да осъществят мечтите си, то запретнете ръкави сега. А първият много важен урок за тях е да се научат, че понякога е необходимо да приключат със задачите си, преди да правят това, което искат. Точно както постъпват най-успешните хора!

Как да подходите? Не се тревожете, ние ще ви помогнем с урока “Има си време и място за всичко”. Чрез него децата ще преминат през различни активности – сложни задачи и приятни занимания. Ще имат възможност да наблюдават собственото поведение и да рефлектират върху емоциите си. А накрая ще направят изводи защо преди да се заемем със забавленията е добре първо да приключим със задачите си и какви ползи ще ни донесе това.

Звучи като нещо, на което винаги сте искали да научите вашите ученици, но досега не сте успявали? Тогава побързайте да изтеглите урока “Има си време и място за всичко”. Той е разписан изключително подробно, за да бъде изпълнението му максимално лесно за вас! Към него са добавени работни листове за ученици и допълнителни насоки за учителя. Следвайте всяка от стъпките внимателно. И не забравяйте да се забавлявате заедно с вашите малки ученици!

Свалете урока “Има си време и място за всичко” тук.

———————————————————————————————————————-

Урокът “Има си време и място за всичко” е част от Сборника “Стъпка по стъпка” за развиване на социални и емоционални умения, любезно предоставен на преподаваме.бг от Световната банка.  

Искате да включите повече елементи от СЕУ в часовете си? Разгледайте и други уроци за развитие на социално-емоционални умения в трети клас.

Още полезни статии:

Социално-емоционално учене

Да помогнем на учениците да вземат дисциплината в свои ръце – цялостна стратегия за разрешаване на конфликти в клас

Влошената дисциплина и конфликтите в класната стая са предизвикателство, с което всеки преподавател рано или късно се сблъсква. Най-разпространеният начин за справяне с проявите на

Стратегии

Избиране на стратегия: Задаване на един и същи въпрос 10 пъти и даване на различен отговор всеки път

2.1. Учениците използват техники за генериране на идеи самостоятелно 1.Описание Задаването на един и същи въпрос и даването на различни отговори позволява да се измислят

Получите достъп до още повече ресурси и практични материали

Абонирай се и всяка седмица ще получаваш по един нов урок за трети клас

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.