Кои са най-честите алтернативни схващания в геологията и защо камъкът не е камък?

Основен източник на алтернативни схващания, по отношение на геологията, е несъответствието между използването на геоложки термини в ежедневния език спрямо научната им дефиниция.

Така, в представите на вашите ученици, скалите вероятно представляват огромни сиви планински участъци, върху които няма дървета, кристалите са прозрачни малки кубчета, а...

За да видиш съдържанието влезте в профила си или се абонирате.

С абонамент за Prepodavame.bg получавате достъп до:

Присъедини се към над 7500+ абонирани учители и над 250 училища

Още полезни статии:

Социално-емоционално учене

Кой математик съм аз?

Учениците познават кой известен математик е залепен за челото им като задават въпроси и анализират получената информация.   Самоосъзнатост: учениците, поставяйки се на мястото на

Социално-емоционално учене

Исторически казус

Учениците анализират исторически проблем или исторически конфликт от изучавания материал и предлагат алтернативни решения. Вземане на отговорни решения: Учениците интерпретират проблем по различен начин и генерират

Получите достъп до още повече ресурси и практични материали