Пример за писмо

Споделете с колеги

Подходящ за класове

Подходящо за предмети

Описание

Работен лист от ПБО№16 по БЕЛ за 3. клас “Писма от сърцето: как се пише лично писмо?”.

Инструкции (формулирани към учениците):

“Ученици, сега ще ви задам един въпрос: получавали ли сте някога писмо? Може да е било за рожден ден, празник или просто така – без повод. Може да е било пуснато по пощата, или в електронен вариант. А картичка?

Помислете за последния път, когато получихте писмо или картичка и споделете.

  • Кой ви написа писмото или картичката?
  • Какъв беше поводът?
  • Как се почувствахте, когато го прочетохте?
  • Пазите ли го още?

А сега ще ви прочета едно лично писмо. Докато слушате, опитайте да мислите за следните неща:

  • Кой до кого пише?
  • Какво според вас авторът иска да изрази с това писмо?
  • Как бихте се почувствали, ако това писмо беше адресирано до вас?

Думите в едно писмо могат да бъдат като прегръдка от разстояние.”

Важно!

  • Насърчавайте споделянето, но не настоявайте – възможно е децата никога да не са получавали писмо.
  • Подчертайте, че писмото е повече от съобщение, то е емоционално преживяване за човека, до когото е адресирано.
За да свалите този работен лист трябва да сте влезли в профила си и да имате активен абонамент.

Още практични материали за вас

Prepodavame.bg_4kl_CHO_PBO Reportazhi-za-budeshteto_RL Prirodni-dadenosti-na-Bulgariya
Природни дадености на България
Prepodavame.bg_2kl_BEL_PBO Literaturno chetene_RL - Samoocenka kum urok 6
Лист за саморефлексия по ПБО "Описвам с думи - животът около мен"
Analiz na rechta
ПБО: Анализ на речта
Prepodavame.bg_1kl_MAT_PBO Pazarat na gorskite jivotni_RL - Sravnqvane na pokupki
Сравняване на покупки, Математика, 1. клас
prepodavame_leksikonut_na_uchitelya
Лексиконът на учителя

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.