Устройство на цвета

Споделете с колеги

Подходящ за класове

Подходящо за предмети

Описание

Работен лист от ПБО№4 по Човекът и природата за 4. клас “Мини градина в класната стая“.

Инструкции:

Визуализирайте на дъската картинка “Устройство на цвета” и без допълнителни обяснения по нея, стартирайте урока.

  • “Ученици, днес ще разгледаме една не по-малко важна от храненето и дишането тема – темата за размножаването при растенията. Моля, разгледайте тази графика добре. На този етап само я огледайте.
  • Така както сте седнали по двойки, ще получите специална екипна задача. Всяка двойка разполага с една лупа и един цвят на различно растение. Внимателно огледайте цвета с лупата. Можете ли да разпознаете отделните части на цвета – тези от картинката на дъската?
  • Колко от вас успяха да видят близалцето? А стълбчето? (може да се изредят различни части)”

Важно!

  • Подгответе предварително различни видове цветя и лупи за всяка двойка.
  • Насърчавайте учениците да споделят наблюденията си.
  • При необходимост обиколете чиновете и помогнете на децата да се ориентират в това какво наблюдават.
За да свалите този работен лист трябва да сте влезли в профила си и да имате активен абонамент.

Още практични материали за вас

Prepodavame.bg_3kl_CHO_PBO Balgarskite koreni_RL - Dopalnitelna infomaciq jivotat na trakite
Допълнителна информация "Животът на траките", Човекът и обществото, 3. клас
Prepodavame.bg_4kl_CHP_PBO Misiq zdravoslovna chiniq_RL - Hranitelni stoinosti kum urok 4
Хранителни стойности
Kak se informirame za izbori
Как се информираме за избори?
Prepodavame.bg_1kl_MAT_PBO Piratsko prikluchenie na ostrova na sakrovishtata_RL - Kvadratna mreja
Лист с квадратна мрежа, Математика, 1. клас
Prepodavame.bg_12kl_GO_PBO OON_ RL Fiktivni-durzhavi
Фиктивни държави

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.