Карти за игра “Кой съм аз?“

Споделете с колеги

Подходящ за класове

Подходящо за предмети

Описание

Работен лист от ПБО№10 по География и икономика за 5. клас “Да се докоснем до Африка”.

Картите в този работен лист се използват за провеждането на интерактивна игра на асоциации. Дейността активира паметта, насърчава логическо мислене и създава положителна емоция. Подготвя учениците за аналогична игра, която ще бъде част от състезанието в края на проекта.

Инструкции:

“Ще играем играта “Кой съм аз?“ – ще разпознавате африкански животни по асоциации. Ще седнем или застанем в кръг. Аз ще давам по три подсказки. Който първи разбере за кое животно се отнасят – вдига ръка и отговаря.

Играем за удоволствие – без точки. Всеки има право да участва.”

Важно!

  • Организирайте учениците в кръг.
  • Четете по три подсказки, а учениците отговарят само, ако първи вдигнат ръка.
  • Насърчавайте бързо мислене и внимание, но не превръщайте играта в надпревара. Важно е участието и включването на всички.
За да свалите този работен лист трябва да сте влезли в профила си и да имате активен абонамент.

Още практични материали за вас

Prepodavame.bg_1kl_MAT_PBO Prikluchenie v stranata na chislata i parite_RL - Karta na stranata na chislata i parite
Карта на "Страната на числата и парите", Математика, 1. клас
Prepodavame.bg_3kl_ChO_PBO Da-pomnim-velikite-bulgari_RL Kartinka
Народ, който не помни историята си, е обречен да я повтори
Prepodavame_bg_4kl_BEL_PBO - Spisak i temi
Списък с теми (етноси/ценности/приказни мотиви)
Prepodavame.bg_2kl_MAT_PBO-Izsledovateli-na-prirodata-prikluchenie-s-chisla-i-izmervaniya_RL-Merni-edinici
Мерни единици за време (табло)
Prepodavame.bg_4kl_BEL_PBO Gramaticheski-zagadki-v-sveta-na-chislata_RL Interaktivna igra (3)
Змии и стълби: Членувай точно!

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.