Как да направим дигитална брошура по Гражданско образование?

Споделете с колеги

Подходящ за класове

Подходящо за предмети

Описание

Работен лист, част от проектно-базирано обучение №1 по Гражданско образование „Как да спасим демокрацията от корупция?“. Предназначен е за ученици в 11. клас и цели да развие осведоменост относно изборната корупция, критическо мислене и умения за активно гражданско участие. Темата е насочена към разпознаване и предотвратяване на корупционни практики по време на избори – ключов аспект от демократичния процес.

Задачата е учениците да създадат дигитална брошура с конкретни препоръки за справяне с изборната корупция. Работи се екипно, с разпределение на ролите и отговорностите. Проектният подход насърчава сътрудничество и прилагане на знанията в реален контекст.

Листът включва насоки за съдържанието (конкретни действия и примери), чеклист за самооценка и оценка, както и тематични направления: осведоменост, гражданско участие, превенция, медийна грамотност и етика.

Работата по задачата подпомага изграждането на практически умения – анализ, аргументация, работа в екип и публично представяне – и свързва наученото с реални обществени предизвикателства.

За да свалите този работен лист трябва да сте влезли в профила си и да имате активен абонамент.

Още практични материали за вас

Worksheet-mock up (4)
Време за истории
Prepodavame.bg_4kl_CHP_PBO Domovete na jivotnite_RL - Snimki jivotni urok 2
Животни и местообитания - част 2
Prepodavame.bg_4kl_CHP_PBO Misiq zdravoslovna chiniq_RL - Liniq na vremeto kum urok 2
Линия на времето
Prepodavame.bg_4kl_BEL_PBO-Rabotilnica-za-prikazki_RL-Shablon-struktura-na-prikazkata
Структура на приказка (шаблон)
Prepodavame.bg_4kl_BEL_PBO - Sultanat i dvamata ovchari_plakatA0
Плакат “Мост на ценностите”

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.