Знам-Искам да знам-Научих

Споделете с колеги

Подходящ за класове

Подходящо за предмети

Описание

Практиката цели учениците да анализират знанията си по дадена тема или проблем преди и след като се запознаят с новия учебен материал. Обучаемите рефлектират върху знанията, които вече имат, и знанията, които предстои да усвоят. Дейността З-И-К-Н им помага да помислят за начини, по които да учат ефективно. Може да се приложи в началото и в края на изучаван раздел, като учениците проследяват прогреса си.

За да свалите този работен лист трябва да сте влезли в профила си и да имате активен абонамент.

Още практични материали за вас

Prepodavame.bg_9kl_BIO_PBO-DNK-RNK-garantirano-dobra-kombinaciya_RL-Ocenka-na-proekta
Структура и функции на ДНК и РНК (оценка на проекта)
Prepodavame.bg_9kl_BIO_PBO Kletachni organeli-nevidimite geroi na kletachnata aktivnost_RL - List s primerni metafori
Лист с примерни метафори, Биология, 9. клас
Prepodavame.bg_3kl_BEL_PBO Kak da napravim sveta zlaten, srebaren, skupoceneni_RL - Izrechenia ot prikazkata
Изречения от приказката “Розово-захарна-скъпоценна приказка” за категоризиране
prepodavame_predizvikatelstvo_chetene
Предизвикателство: 100 прочетени страници
Kak se informirame za izbori
Как се информираме за избори?

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.