Студен компрес (технологична карта)

Споделете с колеги

Подходящ за класове

Подходящо за предмети

Описание

Работен лист от ПБО№1 по Химия за 10. клас “Химия на Студения Компрес: къде отива топлината?”.

Инструкции, формулирани към учениците:

  • “Сега ще направим експеримент, с който ще открием как точно действа студеният компрес с мигновен ефект, който ви показах в началото на проекта. Ще проверим също и как се променя ходът на реакцията при различна концентрация на разтвореното вещество. Следвайте стриктно стъпките от технологичните карти, които ви раздадох и спазвайте правилата за безопасност при работа с химически реактиви. Запишете получените резултати в работните ви листове за изследване на термохимичните процеси.”

Важно!

  • Предварително определете коя работна група с какво количество амониев нитрат ще работи.
  • Осигурете термометри, които измерват бързо температурата на разтвора.
  • Следете работата на учениците и при необходимост им помагайте.
  • Насърчете екипите да следват стриктно указанията в технологичните карти.
За да свалите този работен лист трябва да сте влезли в профила си и да имате активен абонамент.

Още практични материали за вас

Prepodavame.bg_3kl_BEL_PBO Spomagatelniya-glagol-sum_RL Ezikova-igra-sglobi-istoriyata
Езикова игра "Сглоби историята"
Prepodavame.bg_3kl_CHP_PBO-Raznoobrazieto-v-prirodata_RL-Tablica-za-grupirane-na-jivotni-obitavashti-sushata
Таблица за групиране на животни, обитаващи сушата
Prepodavame.bg_1kl_MAT_PBO Gradinata-na-zaiko_RL Istoriyata-na-zaiko (1)
Историята на Зайко
Prepodavame.bg_2kl_ROD_PBO Noviyat-ni-nacionalen-praznik_RL Prouchvane (1)
Проучване на национален празник
Prepodavame.bg_10kl_HIMIA_PBO-Pochistvane-na-sreburni-predmeti_RL-Karti-s-termini
Окислително-редукционни реакции (термини)

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.