Критериална матрица за оценяване на философски диалог

Споделете с колеги

Подходящ за класове

Подходящо за предмети

Описание

Работен лист от ПБО№1 по Философия за 9. клас “Новият свят: монаси, индианци и търсенето на идеалната общност“.

Инструкции, формулирани към учениците:

  • “Всеки екип ще излезе и ще драматизира своя философски диалог. Помнете, че целта е да покажете как два различни подхода могат да търсят общо разбиране и най-доброто решение за общността.
  • Стремете се да спазвате времето за представяне (5-7 минути на диалог)”;
  • Докато другите екипи представят, внимателно слушайте и използвайте Критериалната матрица за оценяване, за да дадете после конструктивна обратна връзка. Обърнете внимание на яснотата на аргументите, умението на монасите да задават въпроси и да търсят разбиране, а не просто да спорят.”

Важно!

  • Може да попълвате матрицата заедно с учениците или да ги оставите да я попълват сами.
  • Насърчавайте конструктивна обратна връзка, която се фокусира върху приложението на философските принципи.
За да свалите този работен лист трябва да сте влезли в профила си и да имате активен абонамент.

Още практични материали за вас

Prepodavame.bg_8kl_FILOSOFIQ_PBO-Osnovni termini
Основни термини за урок 2: Дефиниране на проблема
Prepodavame.bg_2kl_MAT_PBO-Izsledovateli-na-prirodata-prikluchenie-s-chisla-i-izmervaniya_RL-Priroda-i-vreme
Природа и време
Prepodavame.bg_3kl_ChO_PBO Da-pomnim-velikite-bulgari_RL Kartinka
Народ, който не помни историята си, е обречен да я повтори
Prepodavame.bg_12kl_GO_PBO OON_ RL Globalni problemi
Глобални проблеми
Prepodavame.bg_5kl_BEL_PBO Prikazno tokshoukoi e dobriqt i koi e loshiqt geroi_RL - Kotarakat nastavnik ili kotarakat v chismi
Котаракът Наставник, или Котаракът в чизми, Литература, 5. клас

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.