СЕУ теми по литература

Учениците избират тема от изучаваните произведения, която да обсъждат в часовете по литература. Темите са свързани най-вече с тяхното ежедневие и проблемите на юношеската възраст.

Самоосъзнатост: учениците обогатяват и обвързват собствения си опит с този на герои от изучавани произведения
Самоуправление: анализират и усвояват нови стратегии за справяне с проблеми от ежедневието им. 

15 – 20 мин. обща дискусия

Без допълнителни материали

Стъпки за изпълнение на дейността

Възможно е учениците да напишат писмен отговор на въпросите, ако се притесняват да споделят отговора си пред всички.

Учениците могат да проведат разговор с член на семейството по избраната тема, използвайки опорните въпроси.

Още полезни статии:

Проектно базирано обучение

STEAM подход в обучението по биология – ученици създават за ученици

“Чрез въвеждане на нови изследователски и научни умения в обучението и изграждането на компетентности в областта на новите технологии, презентационни умения, уеб базирано учене и

Интерактивни методи на обучение

Как казусите развиват „ключови“ компетентности на учениците?

През 2006 г. Европейският парламент издава Препоръка относно ключовите компетентности за учене през целия живот, която подкрепя развитието на образование, ориентирано към компетентности и необходимостта

Проектно базирано обучение

От земята до чинията: как селскостопанската практика подпомага личностното и образователното развитие?

В селските райони децата контактуват със земята по-често, отколкото децата в градовете. Въпреки това и на тях им липсват знания за нея. Това създава необходимост

Получите достъп до още повече ресурси и практични материали