Учениците се опитват да познаят коя историческа личност са като задават фактологични и СЕУ въпроси.

Социална осъзнатост: Учениците се поставят на мястото на конкретна историческа личност; назовават чувства, емоции и действия на личности от историята.

10 – 15 мин. в малки групи

Списък с исторически личности; малки листчета хартия

Стъпки за изпълнение на дейността

Ако класът е по-голям, то най-добре да организирате работата по групи; най-добре да има максимум 3 групи, за да можете по-ефективно да съдействате на учениците при нужда

Възможно е да реализирате вариант на играта, в който уликите за познаване могат да бъдат движение, рисунка, мимика, звук, песен или друго

Учениците могат да играят играта и у дома като забавен начин за сплотяване; предложете им вариант, в който вместо да познават конкретна историческа личност, познават член на семейството.

Още полезни статии:

Ted Talk и Реч
Комуникативни умения

Ted Talk и Реч

Целта на този вид стратегии е да развият уменията на учениците за публично говорене, както и за убеждаване. Фокусът тук са говорене и държание пред

Дърво на решенията
Креативност

Дърво на решенията

Дървото на решенията е инструмент за взимане на решения, който представлява графика с възможните последствия от различни варианти на действие. Това е начин за избор

Получите достъп до още повече ресурси и практични материали

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.