Обсъждане на трудни теми чрез изкуство

Дейността предлага стратегия за обсъждане на по-трудни теми посредством изкуство - картини или фотографии.

Социална осъзнатост: учениците разширяват мирогледа си посредством запознаване с различни социални проблеми

Самоосъзнатост: учениците идентифицират, назовават и изразяват различни чувства и емоции, които изкуството предизвиква у тях. Те обвързват темите, които разглеждат с техния живот и обкръжение

 

15-20 мин. под формата на обща дискусия

Фотографии, картини или други форми на изкуство на хартиен или дигитален източник

Стъпки за изпълнение на дейността

Уверете се, че темите, които засягате са  подходящи за възрастта на учениците

Нека учениците потърсят изкуство, свързано с определен социален проблем с помощта на член на семейството.

Още полезни статии:

5 К (кой, какво, къде, кога и как)
Креативност

5 К (кой, какво, къде, кога и как)

След като учениците разполагат с няколко различни източника на информация по темата, дайте им бял лист. Всеки ученик трябва да обобщи петте К от всеки

Извлечи алгоритъм
Критично и аналитично мислене

Извлечи алгоритъм

Тази стратегия е подходяща за ученици, които предварително са работили по идентифициране на тенденции или повтарящи се елементи, тъй като за да се извлече алгоритъм,

Padlet за учители
Дигитално образование и технологии

Искате всички ученици да пишат едновременно по дъската? Това е възможно с Padlet!

Padlet е дигитален ресурс, който позволява на учители, ученици и родители да комуникират посредством виртуални стени за съобщения. Padlet е изключително лесен за използване и

Получите достъп до още повече ресурси и практични материали

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.