Обсъждане на трудни теми чрез изкуство

Дейността предлага стратегия за обсъждане на по-трудни теми посредством изкуство - картини или фотографии.

Социална осъзнатост: учениците разширяват мирогледа си посредством запознаване с различни социални проблеми

Самоосъзнатост: учениците идентифицират, назовават и изразяват различни чувства и емоции, които изкуството предизвиква у тях. Те обвързват темите, които разглеждат с техния живот и обкръжение

 

15-20 мин. под формата на обща дискусия

Фотографии, картини или други форми на изкуство на хартиен или дигитален източник

Стъпки за изпълнение на дейността

Уверете се, че темите, които засягате са  подходящи за възрастта на учениците

Нека учениците потърсят изкуство, свързано с определен социален проблем с помощта на член на семейството.

Още полезни статии:

Ученическо самоуправление
Гражданска активност

Ученическо самоуправление

Цел Възрастова група Време за предварителна подготовка Време в час Учениците изпълняват правата и задълженията си. 12-18 години Около 1 астрономически час В зависимост от

Каталог на идеите
Креативност

Каталог на идеите

След като учениците са синтезирали информация от различни източници и имат отговори на най-важните въпроси по темата, е време да документират изводите от своето проучване.

Къде в темата на новия раздел би задълбал един истински учен (историк, географ, физик, литератор)?
Научна грамотност

Къде в темата на новия раздел би задълбал един истински учен (историк, географ, физик, литератор)?

В първия час от даден раздел, предоставяме на учениците разнообразни уводни материали, които дават най-обща представа за темата на раздела. Учениците обсъждат по групи възникналите

Получите достъп до още повече ресурси и практични материали

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.