Моят герб – СЕУ дейност в часовете по изкуство

Учениците имат за задача да изработят личен герб, който да олицетворява най-ценното за тях - техните цели, мечти, вярвания и това с какво се гордеят.

Вземане на отговорни решения: учениците да рефлектират върху техните постижения, цели и мечти, използвайки творчество.

Самоосъзнатост: учениците разпознават своите силни страни.

35-40 мин. в рамките на часа с възможност за работа у дома.

Принтиран работен лист или хартия за рисуване

Стъпки за изпълнение на дейността

Учениците могат да подготвят гербовете си у дома, за да разполагат с повече време за работа, а представянето и обсъждането да се случи в часовете. 

Можете да персонализирате гербовете като зададете други цели – например учениците да включат нещата, които харесват, техните хобита и т.н

Възможно е пренасяне на дейността у дома, като учениците я направят за домашно или споделят за нея с техни близки. Заедно с тяхното семейство учениците могат да направят герб, който да съдържа ценностите на тяхното семейство.

Още полезни статии:

Определяне на основните идеи
Комуникативни умения

Определяне на основните идеи

В тази стратегия учениците работят самостоятелно и определят основни идеи (оригинално 3-5, но зависи от фокуса и задачата) от текст/филм/урок. След определеното време се събират

Емоционална интелигентност
Социално-емоционално учене

Как в село Бохот развиват емоционална интелигентност в час по немски език?

Тази статия беше създадена в сътрудничество с г-жа Диана Йолова-Варджиева от ОУ “Антон Страшимиров” в с. Бохот, община Плевен. Емоционалната интелигентност е ключова за това

Получите достъп до още повече ресурси и практични материали

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.