Кoлективен годишник на класа – СЕУ дейност за работа в екип

Учениците създават креативен групов годишник, който да съдържа спомени от изминалата година.

Самоосъзнатост: Посредством творчество учениците разсъждават върху постигнатото през учебната година.

Вземане на отговорни решения: Учениците идентифицират силните си страни и начините, по които са израснали като личности.

Управление на взаимоотношенията: Чрез груповата работа, учениците усъвършенстват уменията си за работа в екип и проявяват ефективност при колективни проекти. Учениците изразяват и споделят своите емоции със съученици.

2-3 седмици, в края на учебната година в работа по групи от 2 до 4 души.

Онлайн платформа, ако годишникът е дигитален (достъп до Google drive или Book Creator например). 

Голям формат тетрадка или тефтер, ако годишникът е на хартиен формат.

Стъпки за изпълнение на дейността

Поставете конкретни задачи за всяка група.

Уверете се, че учениците умеят да работят с избраната от вас платформа. 

Стимулирайте учениците да пресъздадат идеята за годишник с тяхното семейство и приятели.

Още полезни статии:

Think/Pair/Share - Помисли/Сподели (работа по двойки)
Комуникативни умения

Think/Pair/Share – Помисли/Сподели (работа по двойки)

В тази стратегия учениците самостоятелно осмислят проблем или въпрос и след това дискутират това с партньор. Дайте на учениците въпрос, тема, задача за четене, упражнение,

Вземане на решение при зададен контекст
Критично и аналитично мислене

Вземане на решение при зададен контекст

Тази стратегия надгражда достигнатото ниво на критическо мислене, като фокусира учениците в посока да вземат решение, давайки тежест на определени аргументи според зададения контекст. Например,

Получите достъп до още повече ресурси и практични материали

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.