Учениците създават креативен групов годишник, който да съдържа спомени от изминалата година.
Самоосъзнатост: Посредством творчество учениците разсъждават върху постигнатото през учебната година.
Вземане на отговорни решения: Учениците идентифицират силните си страни и начините, по които са израснали като личности.
Управление на взаимоотношенията: Чрез груповата работа, учениците усъвършенстват уменията си за работа в екип и проявяват ефективност при колективни проекти. Учениците изразяват и споделят своите емоции със съученици.
2-3 седмици, в края на учебната година в работа по групи от 2 до 4 души.
Онлайн платформа, ако годишникът е дигитален (достъп до Google drive или Book Creator например).
Голям формат тетрадка или тефтер, ако годишникът е на хартиен формат.
Стъпки за изпълнение на дейността
Поставете конкретни задачи за всяка група.
Уверете се, че учениците умеят да работят с избраната от вас платформа.
Стимулирайте учениците да пресъздадат идеята за годишник с тяхното семейство и приятели.