Кое бих избрал?

Учениците чуват въпрос и трябва да изберат между две опции и да обяснят избора си.

Самоосъзнатост: учениците разбират и обясняват собствения си избор.

5 – 10 мин. 

карти с въпроси от типа : “Кое би предпочел?”

Стъпки за изпълнение на дейността

Дайте за задача на учениците сами да напишат по един такъв въпрос и използвайте въпросите в следващи часове.

Дайте за задача на учениците да проведат играта у дома с родителите си . 

Още полезни статии:

Симулация на институции
Гражданска активност

Симулация на институции

Цел Възрастова група Време за предварителна подготовка Време в час Учениците преживяват, обработват данни, анализират елементи от законодателния процес на национално или наднационално ниво. 13-18

Вземане на решение при зададен контекст
Критично и аналитично мислене

Вземане на решение при зададен контекст

Тази стратегия надгражда достигнатото ниво на критическо мислене, като фокусира учениците в посока да вземат решение, давайки тежест на определени аргументи според зададения контекст. Например,

Математическа грамотност

Математически записки

Идеята на тази стратегия е да покажем на учениците как могат бързо да водят записки, като използват за удобство математически символи за често използвани думи.

Получите достъп до още повече ресурси и практични материали