Какво научих от съотборниците си?

Какво научих от съотборниците си?

При представяне на резултатите и своя принос, всеки член на групата трябва да може да каже какво ново и значимо е научил от съотборниците си в процеса на работа.

Предимства на стратегията

  • Прилагането на стратегията „Какво научих от съотборниците си“ повишава чувствителността на учениците към внимателното изслушване на другите и им помага да учат в процеса на работа;
  • Повишава отговорността на учениците, които знаят, че останалите наблюдават участието им и се подготвят да го обсъдят.

За тази стратегия е добре да имаме предвид, че:

  • учителят трябва да насърчава учениците да се учат един от друг;
  • учениците могат на листче да записват конкретни примери за новите знания, научени от съотборниците си.

Още полезни статии:

Стратегии

6 5 3 – 6 души за 5 минути измислят 3 идеи

Цел: 2.2. Учениците използват техники за генериране на идеи в група 1.(InnoSupport) Метод 635 е креативна техника, която използва и доразвива принципите на техниката брейнсторминг. 

Ted Talk и Реч
Комуникативни умения

Ted Talk и Реч

Целта на този вид стратегии е да развият уменията на учениците за публично говорене, както и за убеждаване. Фокусът тук са говорене и държание пред

Един въпрос с различни отговори
Креативност

Един въпрос с различни отговори

Задаването на един и същи въпрос и даването на различни отговори позволява да се измислят идеи, след като се изчерпят обикновените и често срещани отговори.

Получите достъп до още повече ресурси и практични материали

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.