Prepodavame.bg

Какво научих от съотборниците си?

Какво научих от съотборниците си?

При представяне на резултатите и своя принос, всеки член на групата трябва да може да каже какво ново и значимо е научил от съотборниците си в процеса на работа.

Предимства на стратегията

  • Прилагането на стратегията „Какво научих от съотборниците си“ повишава чувствителността на учениците към внимателното изслушване на другите и им помага да учат в процеса на работа;
  • Повишава отговорността на учениците, които знаят, че останалите наблюдават участието им и се подготвят да го обсъдят.

За тази стратегия е добре да имаме предвид, че:

  • учителят трябва да насърчава учениците да се учат един от друг;
  • учениците могат на листче да записват конкретни примери за новите знания, научени от съотборниците си.

Сподели статията с колеги:

Училищният абонамент на Prepodavame.bg, дава достъп до екслузивно съдържание, видео курсове, сертификация и много други ресурси на всички учители във вашето училище. Ако заявите абонамент до края на седмицата, ще получите безплатен период  на ползване до края на учебната година. 

Популярни статии:

Световно кафене

Световно кафене

Стратегията „Световно кафене“ се използва за творческо решаване на проблеми и чрез нея се насърчава сътрудничеството и споделянето на нови идеи и мнения от всички

Живо изречение

Живо изречение

Стратегията „Живо изречение“ често се използва от учителите в края на часа и тя дава възможност на учениците да представят свободно и уверено своята работа.

Точки за разнообразие от идеи

Точки за разнообразие от идеи

За насърчаване на даването на идеи от всички ученици учителят може да прилага стратегията „Точки за разнообразие от идеи“. Всеки отбор получава допълнителни точки за

Получавай най-новите ресурси по имейл

Още полезни статии:

Четивна грамотност

Кои елементи изграждат четивната грамотност?

Формирането на четивната грамотност е продължителен процес, който започва още от първите месеци в училище и преминава през усвояване на умението за четене на различни

5 К (кой, какво, къде, кога и как)
Креативност

5 К (кой, какво, къде, кога и как)

След като учениците разполагат с няколко различни източника на информация по темата, дайте им бял лист. Всеки ученик трябва да обобщи петте К от всеки

Получи достъп до още повече ресурси и практични материали

0
Споделете в коментар своите мисли!x

Пълен достъп до цялото съдържание на Prepodavame.bg

  • Над 1000 статии по всички предмети
  • Готови уроци и приложими практики
  • 25+ онлайн обучения със сертификат
  • Над 100 работни листове, шаблони и наръчници
  • Обучения за вътрешноучилищна квалификация
  • Архив с над 150 уебинари и бюлетини