Да опитомиш дракон или как да укротяваме емоциите си

Бушуващи емоции в класната стая – всички сме го преживявали! Какъвто и грандиозен план да сме имали за часа, продължаващият разгорещен спор от междучасието ги е разбил на пух и прах! Но нека си признаем, че не само децата изпитват затруднение в управлението на чувствата си, това важи и за нас възрастните! Затова  знаем колко голям е залогът да научим “малките хора” да се справят успешно с бушуващите чувства. Това умение не само ще улесни значително живота ни като учители, но и ще им бъде в услуга във всяка ситуация.

Нямате търпение да подобрите точно тази способност на вашите ученици? В такъв случай грабвайте урока “Супер близнаците и драконът”. По забавен начин той ще покаже на децата каква е разликата между това да оставиш емоциите да изригват и това да ги направляваш. Урокът включва конкретни стратегии, които учениците да използват, за да укротят напиращите чувства или пък да ги разбудят, ако са заспали. Техниките, които децата ще изпробват, са приложими в разнородни ситуации – те ще ви се притичват на помощ във всеки час и по всеки предмет!

Затова побързайте да изтеглите урока “Супер близнаците и драконът”. Той е разписан изключително подробно, за да бъде изпълнението му максимално лесно за вас! Към него са добавени работни листове за ученици и допълнителни насоки за учителя. Следвайте всяка от стъпките внимателно. И не забравяйте да се забавлявате заедно с вашите малки ученици!

Свалете урока “Супер близнаците и драконът” тук.

———————————————————————————————————————-

Урокът “Супер близнаците и драконът” е част от Сборника “Стъпка по стъпка” за развиване на социални и емоционални умения, любезно предоставен на преподаваме.бг  от Световната банка.  

Искате да включите повече елементи от СЕУ в часовете си? Разгледайте и други уроци за развитие на социално-емоционални умения в трети клас.

Още полезни статии:

Социално-емоционално учене

Как да постигнем хармония в класната стая?

Учениците са различни – всяко дете има своя собствена уникална история; има своите стремежи, предизвикателства и опит, които предопределят до голяма степен решенията, които взима

Определяне на основните идеи
Комуникативни умения

Определяне на основните идеи

В тази стратегия учениците работят самостоятелно и определят основни идеи (оригинално 3-5, но зависи от фокуса и задачата) от текст/филм/урок. След определеното време се събират

Възможно ли е?
Математическа грамотност

Възможно ли е?

Тази стратегия стимулира учениците да оценяват получен резултат, като го сравняват с разбирането си за проблема, и поставя акцент върху разбирането на проблема, а не

Получите достъп до още повече ресурси и практични материали

Абонирай се и всяка седмица ще получаваш по един нов урок за трети клас

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.