Учениците задават поредица въпроси, за да познаят какъв е мистериозният предмет. Предметът е свързан с учебния материал.

Самоуправление: Учениците се научават как да управляват спонтанността си, за да постигнат целите си.

Социална осъзнатост: Учениците се учат да разбират идеи и хипотези на други, да ги анализират и използват.

Управление на отношенията: Учениците практикуват активно слушане.

5 до 10 мин. в зависимост от сложността на задачата

Непрозрачна кутия, предмет.

Стъпки за изпълнение на дейността

Учениците могат да донесат предмет от вкъщи и след като останалите го  познаят, притежателят на предмета може да сподели с какво е важен за него този предмет и за какво се използва в неговия дом. 

 

Още полезни статии:

Социално-емоционално учене

Срещу всички стереотипи

Учениците откриват и оценяват съществуващи примери за личности, които са се съпротивлявали на стереотипите и са работили за насърчаване на справедливостта и равенството между всички

Социално-емоционално учене

Кое би предпочел – СЕУ игра по география

Учениците избират между две действия, емоции, концепции и аргументират отговора си. Самоосъзнатост: Учениците разбират и обясняват собствения си избор; изграждат положителна нагласа към учебния материал.

Получите достъп до още повече ресурси и практични материали

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.