Балон и облак

Споделете с колеги

Подходящ за класове

Подходящо за предмети

Описание

Работен лист от ПБО№6 по Български език и литература за 4. клас “Крали Марко – легендата оживява в комикс”.

Инструкции, формулирани към учениците:

  • “Ученици, нека да направим нещо специално, за да завършим урока. Ще създадете кратка сцена от легендата.
  • Изберете герой – Крали Марко или самодива Вила.
  • Припомнете си важен момент от текста на легендата – например, когато Марко пази сянка, когато пие от езерото или когато получава силата си.
  • Ще ви дам лист с две полета за записване:
  1. Балон – тук ще запишете какво мисли героят (монолог).
  2. Облак – тук ще запишете какво казва на друг герой (диалог).
  • По желание може да нарисувате героя или сцената около балоните.

Пример:

  • Балон – „Дали ще ми помогне тази вода? Толкова ми се иска да съм силен…
  • Облак – „Благодаря ти, самодиво, никога няма да забравя това!“
  • Най-интересните ще подредим на таблото „Гласовете на героите“.

Важно!

  • Подкрепете учениците с опори – думи, които изразяват мисли („Дано…“, „Страх ме е…“) и думи, които изразяват диалог („Кажи ми…“, „Благодаря…“).
  • Дайте време за представяне и създаване на галерия със завършените работи на учениците.
За да свалите този работен лист трябва да сте влезли в профила си и да имате активен абонамент.

Още практични материали за вас

Copy of Prepodavame.bg -Worksheet Mockups- vertical (2)
Разграждане на сложните въглехидрати- технологична карта
Dumi-ot-kovchezheto
Думи от ковчежето
Prepodavame.bg_2kl_ROD_PBO Lapbook-obicham-prirodata_RL Dvete-strani-na-Zemyata
Двете страни на Земята
Prepodavame.bg_1kl_MAT_PBO Piratsko prikluchenie na ostrova na sakrovishtata_RL - Tekstovi piratski zadachi
Текстови пиратски задачи, Математика, 1. клас

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.