Критериална матрица за оценяване на философски диалог

Споделете с колеги

Подходящ за класове

Подходящо за предмети

Описание

Работен лист от ПБО№1 по Философия за 9. клас “Новият свят: монаси, индианци и търсенето на идеалната общност“.

Инструкции, формулирани към учениците:

  • “Всеки екип ще излезе и ще драматизира своя философски диалог. Помнете, че целта е да покажете как два различни подхода могат да търсят общо разбиране и най-доброто решение за общността.
  • Стремете се да спазвате времето за представяне (5-7 минути на диалог)”;
  • Докато другите екипи представят, внимателно слушайте и използвайте Критериалната матрица за оценяване, за да дадете после конструктивна обратна връзка. Обърнете внимание на яснотата на аргументите, умението на монасите да задават въпроси и да търсят разбиране, а не просто да спорят.”

Важно!

  • Може да попълвате матрицата заедно с учениците или да ги оставите да я попълват сами.
  • Насърчавайте конструктивна обратна връзка, която се фокусира върху приложението на философските принципи.
За да свалите този работен лист трябва да сте влезли в профила си и да имате активен абонамент.

Още практични материали за вас

Prepodavame.bg_2kl_BEL_PBO Moyat-rechnik_RL Sravni-rechnicite (1)
Сравни речниците
Prepodavame.bg_4kl_BEL_PBO Gramaticheski-zagadki-v-sveta-na-chislata_RL Otkrii-greshkata
Открий грешката!
Prepodavame.bg_5kl_BEL_PBO Prikazno tokshoukoi e dobriqt i koi e loshiqt geroi_RL - Golemiqt debat
Големият дебат: студио “Приказни герои”, Литература, 5. клас
Prepodavame.bg_3kl_CHP_PBO-Raznoobrazieto-v-prirodata_RL-Vizitka-na-rastenie-koeto-viree-na-sushata
Визитка на растение, което вирее на сушата
Prepodavame.bg_4kl_CHO_PBO Bulgarskata sleda v Evropa_RL - Izsledvane
Българската следа в Европа

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.