Анкета за самооценка по проект “Граматически загадки в света на числата”

Споделете с колеги

Подходящ за класове

Подходящо за предмети

Описание

Работен лист от ПБО№8 по БЕЛ за 4. клас “Граматически загадки в света на числата”. 

Инструкции, формулирани към учениците:

  • “Ученици, помислете върху това, което преживяхме и научихме по време на този проект.
  • Отговорете писмено на следните въпроси, записани на анкетите, които ви раздадох:
  1. Коя част от проекта ми беше най-интересна? Защо?
  2. С какво се справих най-успешно?
  3. Какво ново научих за езика?
  4. Какво открих за себе си като ученик или като част от екип?
  5. Ако трябва да помогна на по-малък ученик, кое от наученото бих му обяснил най-добре?
  6. Искам следващият ни проект да бъде… (нарисувай или опиши накратко)”

Важно!

  • Дайте време за спокойно и искрено писане.
  • Подчертайте, че отговорите са лични и няма грешни.
  • Може да съберете анкетите или да ги оставите в портфолиото на ученика.
  • При нужда, предложете думи за помощ (напр. „упоритост“, „граматика“, „екипна работа“, „членуване“ и др.)
За да свалите този работен лист трябва да сте влезли в профила си и да имате активен абонамент.

Още практични материали за вас

Copy of Prepodavame.bg -Worksheet Mockups- vertical (24)
Речник на символите в приказката “Тримата дървари”
Prepodavame.bg_8kl_Fil_PBO Latinoamerikanski-serial_RL Shablon-za-scenarii
Шаблон за сценарий на епизод от латиноамерикански сериал
Worksheet-mock up (11)
Игра на обяснения
Prepodavame.bg_4kl_BEL_PBO-Stroiteli-na-izrecheniya-Kak-da-pishem-pravilno-slojni-izrecheniya_RL-Podredi-izrechenieto
Подреди изречението!
Творческа активност за насърчаване на изразяване на благодарност. Създаване на коледно дърво на благодарността.
Коледно дърво на благодарността

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.