Какво виждаш в мен?

Споделете с колеги

Подходящ за класове

Подходящо за предмети

Описание

Работният лист е инструмент за даване на взаимна обратна връзка на учениците в класа. Учителят подготвя лист с името на всеки ученик. Поставя листата на различни места в класната стая. Кани учениците да дадат позитивна и осъзната обратна връзка. При сигнал всички започват да обикалят работните листове и попълват впечатления за всеки свой съученик. В края на активността всеки получава листа със собственото си име, разглежда информацията, която са оставили останалите за него. Препоръчително е в края на задачата учителят да проведе рефлексия с въпроса – Какви изводи или информация е извлякъл всеки от обратната връзка, която е получил за себе си от останалите?
Даването на позитивна обратна връзка, която да открои силните качества на учениците, развива тяхната стабилна и положителна самооценка.

За да свалите този работен лист трябва да сте влезли в профила си и да имате активен абонамент.

Още практични материали за вас

Prepodavame.bg_2kl_mat_PBO - Tablo razmestitelno svoistvo_RL
Табло “Разместително свойство”
Prepodavame.bg_4kl_BEL_PBO Prikliuchenieto s posledniq zmei v sveta ot Tuve Qnson - istoriq za priqtelstvo i svoboda_RL - Rubrika za samoocenka
Рубрика за самооценка, „Приключението с последния змей в света“ от Туве Янсон – история за приятелство и свобода, БЕЛ, 4. клас
Prepodavame.bg_5kl_BEL_PBO Influencari v deistvie_RL - Primerni predstavqniq
Примерни представяния
Prepodavame.bg_3kl_BEL_PBO Az ti i vsichki zaedno:Svetut na lichnite mestoimenia_RL - Simvoli za da i ne
Символи за обратна връзка "Да!" и "Не!"
Prepodavame.bg_4kl_BEL_PBO Gramaticheski-zagadki-v-sveta-na-chislata_RL Anketa
Анкета за самооценка по проект “Граматически загадки в света на числата”

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.