Правила на играта от ПБО “Открий съкровището”

Споделете с колеги

Подходящ за класове

Подходящо за предмети

Описание

Работен лист от ПБО№1 по БЕЛ за 2. клас “Открий съкровището”.

Инструкции:

Разделете класа на няколко отбора и им раздайте лист с правилата на играта.

  • Сега ще ви разкажа как ще работите по време на всеки учебен час от играта. Разделени сте вече в екипи. Всеки отбор ще получава задачи, в които трябва да работите заедно, за да измисляте думи, да откривате правилната буква или да подредите изречение. Ще наблюдавам вашите отборна работа, старание и точност. Всеки отбор ще има мисии, които ще споделя с другите и успешното им преминаване ще ви доближи до съкровището.

Преминете с учениците през етапите на играта. Дискутирайте всяка от точките.

Важно!

  • Разяснете добре правилата на играта и се уверете, че децата са разбрали.
  • Оставете на всеки отбор по едно копие с правилата на играта, за да могат да си го прочитат при нужда, дори и извън часовете.
  • Нека екипите са четен брой, за да могат да се групират по двойки при размяна на задачите.
  • Най-ефективно е децата да са 3-4 в група.
За да свалите този работен лист трябва да сте влезли в профила си и да имате активен абонамент.

Още практични материали за вас

Prepodavame.bg_4kl_MAT_PBO-Matematicheski-izsledovateli_RL-Tablica-za-reshavane-na-tekstova-zadacha
Таблица за решаване на текстова задача
Worksheet-mock up (11)
Игра на обяснения
Copy of Prepodavame.bg -Worksheet Mockups- vertical (9)
Самооценъчна карта
Prepodavame.bg_7kl_TP_PBO-Moyat-biznes-proekt-bizibord_RL-Moyat-biznes-proekt-bizibord
Инструкции за работа по бизиборд
Prepodavame.bg_9kl_BIO_PBO-DNK-RNK-garantirano-dobra-kombinaciya_RL-Izvlichane-na-DNK-molekuli-Tehnologic
Извличане на ДНК молекули (технологична карта)

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.