Що е то щастие?, 2. 3. 4. клас
Споделете с колеги
Подходящ за класове
Подходящо за предмети
Описание
Учениците се учат да разпознават и назовават различни емоции, което е основа за емоционалната интелигентност.
Работният лист съдържат въпроси, които насърчават учениците да размишляват върху причините за техните емоции и как различни ситуации ги карат да се чувстват по определен начин. Той е създаден за самостоятелна работа с цел самоанализиране. Използвайте в часа на класа, за да въведете темата на беседата или в края на часа след видео/документален филм, който е свързан пряко с емоционалната интелигентност. Целта е децата да разберат, че щастието е нещо индивидуално и че може да се изпитва по много различни начини. Също така е важно да се подчертае, че щастието не е постоянно състояние, а по-скоро сбор от много малки моменти.
Инструкции към учениците:
“Разкажете за щастието като следвате стъпките от работния лист. Бъдете последователни и честни в отговорите си.”
Идея за надграждане:
Превърнете работните листове във времева капсула, която да отворите в края на учебната година или в края на образователния етап. По този начин ще използвате работния лист и като част от рефлексия, а преживяването със сигурност ще бъде вълнуващо за учениците.



