Мисловна карта “Какво трябва да знае архитектът?”, География и икономика, 5. клас

Споделете с колеги

Подходящ за класове

Подходящо за предмети

Описание

Работен лист от ПБО№8 по География и икономика за 5. клас “Къща за мен – мисия архитект”.

Инструкции: 

“Виждате пред вас мисловна карта, в чийто център е основният въпрос: “Какво трябва да знае архитектът?”. Около този въпрос ще разположим важни въпроси, които вече познавате от днешния урок:

  • Колко хора живеят на това място? (брой)
  • Колко гъсто са разпределени? (гъстота)
  • Дали живеят навсякъде или само на определени места? (разпределение)
  • Дали често се местят от място на място? (миграции)

Тези неща ще ви помогнат да прецените дали ще има нужда от малък или от по-голям дом? Ще бъде ли самостоятелна сграда или част от по-голяма сграда? Ще бъде ли дом за постоянно или ще е за временно живеене?

Сега ще запишем още някои въпроси, които предстои да разгледаме в следващия урок: Какви са хората (расов и религиозен състав)? Какви проблеми срещат в ежедневието си (социални и икономически условия)?

Разгледайте внимателно мисловната карта и помислете кои от тези фактори са най-важни и защо. Какво знаете по всяка от темите и какво още искате да научите?”

За да свалите този работен лист трябва да сте влезли в профила си и да имате активен абонамент.

Още практични материали за вас

prepodavame_plan_za_lichna_grija
План за лична грижа
72
Емоджи емоции
Pravopis-na-dumi
Правопис на думи с буквите щ, ю, я, ц, ч, дж, дз
Prepodavame.bg_4kl_BEL_PBO-Istorii-za-smelost-Indje-i-Levski-vuv-folklora-i-literaturata_RL-Rechnik-na-dumi-ot-Apostolat-v-premejdie
Речник на думи от "Апостолът в премеждие"
Prepodavame.bg_4kl_BEL_PBO-Rabotilnica-za-prikazki_RL-Predmeti-geroi-v-prikazkata
Предмети - герои в приказката

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.