Обратна връзка на учителя за дигитални брошури

Споделете с колеги

Подходящ за класове

Подходящо за предмети

Описание

Работен лист №10 от ПБО по Гражданско образование №1 за 11. клас “Как да спасим демокрацията от корупция?”

Този работен лист е създаден за оценка на ученически проекти или презентации. Той улеснява даването на структурирана обратна връзка както от учителя, така и от самите ученици.

В началото на листа има таблица, в която отборите записват по една силна страна на представянето, една зона за подобрение и коментари или въпроси. Това насърчава учениците да наблюдават и анализират критично.

Следващата част съдържа десет ясни критерия, които обхващат визуалния вид, съдържанието и устното представяне. Сред тях са дизайн, достоверност на информацията, конкретни примери и действия, говорене, участие на екипа и спазване на времеви лимит.

Работният лист е подходящ за групова работа и насърчава умения като работа в екип, критическо мислене и ефективна комуникация. Учителят може да го използва за оценка, саморефлексия или междинна обратна връзка.

За да свалите този работен лист трябва да сте влезли в профила си и да имате активен абонамент.

Още практични материали за вас

Prepodavame.bg_6kl_GEO_PBO Tikveno retablo helouinsko pateshestvie iz Iujna Africa_RL - Samoocenka
Самооценка на нашето тиквено ретабло, География, 6. клас
Prepodavame.bg_3kl_BEL_PBO Gradut na izrecheniata_RL - Simvoli za burzi otgovori
Символи за бързи отговори
Prepodavame.bg_12kl_GO_PBO OON_ RL Dneven-red
Дневен ред на Общото събрание
Prepodavame.bg_2kl_BEL_PBO Pozdravitelna kartichka za prikazen geroi_RL Chernova
Чернова на картичка до любим приказен герой
Prepodavame.bg_7kl_TP_PBO-Moyat-biznes-proekt-bizibord_RL-Grupova-deinost
Моят бизнес проект: Бизиборд (групова дейност)

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.