Какви животни познавам?

Споделете с колеги

Подходящ за класове

Подходящо за предмети

Описание

Работен лист от ПБО№5 по Човекът и природата за 4. клас “Домовете на животните”.

Инструкции:

Разделете класа на екипи по двама.

  • “Сега ще работите по двойки. Всяка двойка ще получи работен лист с таблица и 4 снимки на животни. 
  • Задачата ви е да попълните в таблицата:
  1. Къде живее животното, каква е неговата среда на живот?
  2. С какво е покрито тялото му? Има ли крила/перки/крака?
  3. Диша ли с дробове или хриле (ако знаете)?
  4. Има ли гръбначен стълб?
  5. Как се размножава?
  • Попълнете каквото можете. После ще сравним резултатите си.”

Важно!

  • Изберете контрастни примери – напр. риба, птица, бозайник, насекомо. 
  • Насърчете учениците да използват знания от опита и учебника. 
  • Обходете класната стая, за да подкрепите при нужда.
За да свалите този работен лист трябва да сте влезли в профила си и да имате активен абонамент.

Още практични материали за вас

Copy of Prepodavame.bg -Worksheet Mockups- vertical (25)
"Старият дядо и внучето"- приказка от братя Грим
Prepodavame.bg_4kl_BEL_PBO-Obicham-te-rodino_RL-Ot-stih-kum-risunka
"От стих към рисунка - цялостна визия" + насоки за учителя
Prepodavame.bg_4kl_BEL_PBO-Slovesen-most-antonimite-v-rechta_RL-primerna-ilustraciya-antonimni-dvoiki
Илюстрация на примерен мост с антонимни двойки
Prepodavame.bg_9kl_BIO_PBO Kletachni organeli-nevidimite geroi na kletachnata aktivnost_RL - Otsenka na proekta
Работен лист за оценяване на проекта "Клетъчни органели: невидимите герои на клетъчната активност", Биология, 9. клас
Prepodavame.bg_4kl_BEL_PBO-Ot-dumi-kum-scena-Puteshestvieto-na-gusenichkata_RL-Kartinki-po-prikazka
Избирам и разказвам – какво остана в мен от приказката?

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.