Жива и нежива природа и примерно лапбук разположение

Споделете с колеги

Подходящ за класове

Подходящо за предмети

Описание

Работен лист от ПБО№1 по Родинознание за 2. клас “Лапбук “Обичам природата”. 

Инструкции:

Разделете учениците в групи по трима.

  • “Природата разделяме на два вида – жива и нежива природа. Според вас какво включва живата природа? 
  • Да, това са хората, животните и растенията, които се хранят, дишат, растат. Всичко останало е част от неживата природа.”

Преминете към екипната задача.

  • “Всяка група ще получи основата на своя лапбук – картон размер А3, както и набор от думи и картинки – работен лист “Жива и нежива природа”.
  • Разгледайте елементите в работния лист и ги изрежете. Обсъдете в групата как да разпределите предоставените думи и картинки в две категории: “жива природа“ и “нежива природа“. Към всяка картинка напишете какво изобразява. Внимателно помислете как елементите си влияят помежду си и след това ги поставете на съответните места в лапбука.
  • Получавате и почва в пликче, което ще закачите на лапбука като част от коя природа? 
  • Точно така, от неживата природа. Почвата е важен компонент от екосистемата.”

Важно!

  • В работния лист се намира примерно разположение на категориите върху лапбука. Това разположение не е задължително, но помага на учителя и на учениците да видят как може да се организират елементите.
  • Насърчете учениците да напишат върху картинките какво представляват отделните категории, за да направят лапбука по-информативен и индивидуален.
За да свалите този работен лист трябва да сте влезли в профила си и да имате активен абонамент.

Още практични материали за вас

Prepodavame.bg_9kl_BIO_PBO-DNK-RNK-garantirano-dobra-kombinaciya_RL-Genetichno-modificirani-organizmi
Генетично модифицирани организми
Prepodavame.bg_8kl_FILOSOFIA_PBO- Za uchitelq - az obraz i samoocenka
За учителя - Аз-образ и самооценка
Prepodavame.bg_10kl_Fizika_PBO Optichna-iluziya-bezkraen-tunel_RL Ocenka-na-proekta
Оценка на ПБО "Оптична илюзия "Безкраен тунел"
Prepodavame.bg_4kl_BEL_PBO Glagolnite vremena v deistvie Teatar na dvijeniqta_RL - Tablica s pravilo za okonchaniq m i me
Таблица с правилото за окончания -м или -ме при глаголите, БЕЛ, 4. клас
Prepodavame.bg_1kl_MAT_PBO Gradinata-na-zaiko_RL Stihcheta-i-pesni-za-broene (1)
Стихчета и песни за броене

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.