Окислително-редукционни реакции (термини)
Споделете с колеги
Подходящ за класове
Подходящо за предмети
Описание
Работен лист от ПБО№6 по Химия за 10. клас “Почистване на сребърни предмети с домашно изработена батерия”.
Инструкции, формулирани към учениците:
- “Ученици, ще посоча един от вас, който ще дойде при мен и ще изтегли термин, вече изучен в предходните уроци. Посредством рисунка, той трябва да обясни този термин на класа, без да използва думи или жестове. Останалите ученици трябва да опитат да познаят кой е термина. Имате право да задавате въпроси на рисуващия, въз основа на които той да направи своята рисунка по-точна. За верен се приема отговор, който е подкрепен от поне едно доказателство. След това ролята на “рисуващ” ще заеме следващият ученик.”
Важно!
- Пригответе термините и понятията за преговора. Можете да използвате малки картончета или сгънати листчета, от които учениците да избират.
- Преди началото на играта обяснете ясно правилата и се уверете, че всички ги разбират добре.
- Не се позволява налучкване! Насърчете учениците да задават въпроси за същността, структурата и функциите на търсения процес, явление или обект. Рисуващият ученик не може да да даде устен отговор, но може да добави детайли към рисунката си, за да насочи по-добре съучениците си.
- Следете за спазването на правилата и насърчавайте всички ученици да се включват в дейността.
- В края на играта поздравете учениците за тяхната ангажираност и представяне. Направете обобщение на разгледаните термини и понятия.




