Що е то щастие?, 2. 3. 4. клас

Споделете с колеги

Подходящ за класове

Подходящо за предмети

Описание

Учениците се учат да разпознават и назовават различни емоции, което е основа за емоционалната интелигентност.

Работният лист съдържат въпроси, които насърчават учениците да размишляват върху причините за техните емоции и как различни ситуации ги карат да се чувстват по определен начин. Той е създаден за самостоятелна работа с цел самоанализиране. Използвайте в часа на класа, за да въведете темата на беседата или в края на часа след видео/документален филм, който е свързан пряко с емоционалната интелигентност. Целта е децата да разберат, че щастието е нещо индивидуално и че може да се изпитва по много различни начини. Също така е важно да се подчертае, че щастието не е постоянно състояние, а по-скоро сбор от много малки моменти.

Инструкции към учениците: 

“Разкажете за щастието като следвате стъпките от работния лист. Бъдете последователни и честни в отговорите си.”

Идея за надграждане:

Превърнете работните листове във времева капсула, която да отворите в края на учебната година или в края на образователния етап. По този начин ще използвате работния лист и като част от рефлексия, а преживяването със сигурност ще бъде вълнуващо за учениците.

 

За да свалите този работен лист трябва да сте влезли в профила си и да имате активен абонамент.

Още практични материали за вас

Prepodavame.bg_1kl_MAT_PBO Piratsko prikluchenie na ostrova na sakrovishtata_RL - Piratska karta - kvadratna mreja
Пиратска карта, Математика, 1. клас
Copy of Prepodavame.bg -Worksheet Mockups- vertical (9)
Диви и домашни животни
Prepodavame bg Esenen akrostih
Есенен акростих
Роли на различни гласоподаватели
Работен лист есенна думоблъсканица търсене на думи
Есенна думоблъсканица

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.