Снимки на различни начини за производство на енергия

Споделете с колеги

Подходящ за класове

Подходящо за предмети

Описание

Работен лист от ПБО№2 по ЧП за 4. клас “Енергията около нас”.

Инструкции:

Покажете на учениците на дъската или в учебника картини на различни начини за производство на енергия (слънчеви панели, вятърни турбини, водноелектрически централи, ТЕЦ, АЕЦ)

  • Нека заедно разгледаме тези илюстрации, те представят различни енергийни източници. Някои от тях не нанасят вреди на природата и производството на енергия от тях не оставя екологичен отпечатък. С дргуи обаче не е така. Разгледайте хубаво илюстрациите и помислете, кои от тези източници са по-добри и щадящи за природата и защо?

Очакван отговор: слънчеви панели, вятърни турбини, ВЕЦ.

Важно!

  • Подгответе предварително илюстрациите и имайте готовност да обясните на учениците какво виждат, в случай, че се затруднят.
  • Записвайте на дъската ключови думи от техните отговори.
За да свалите този работен лист трябва да сте влезли в профила си и да имате активен абонамент.

Още практични материали за вас

Prepodavame.bg_9kl_BIO_PBO Kletachni organeli-nevidimite geroi na kletachnata aktivnost_RL - List s primerni metafori
Лист с примерни метафори, Биология, 9. клас
Prepodavame.bg_1kl_MAT_PBO Pazarat na gorskite jivotni_RL - Sravnqvane na pokupki
Сравняване на покупки, Математика, 1. клас
Prepodavame.bg_5kl_GEO_PBO Geografiq v chisla_RL - Karti za izchislenie na gastotata na naselenieto
Карти за изчисление на гъстотата на населението по континенти, География и икономика, 5. клас
Prepodavame.bg_9kl_BIO_PBO V-bitkata-s-gripa_RL-Patogenni-mikroorganizmi
Патогенни микроорганизми и методи за справяне с тях
Prepodavame.bg_2kl_MAT_PBO-Matematicheska-ferma_RL-Ogradi-i-puteki
Огради и пътеки

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.