Чек лист “Интервю с еко инженери”, Технологии и предприемачество, 6. клас

Споделете с колеги

Подходящ за класове

Подходящо за предмети

Описание

Работен лист от ПБО№1 по Технологии и предприемачество за 6. клас „Енергоспестяване в дома и в училище”.

Инструкции:

Сега ще изгледаме интервютата, които сте подготвили. 

Задачата за останалите е докато гледате видеото на даден отбор, следете за отговори на въпросите, които трябва да присъстват в представянето. Пред всеки от вас ще има чек лист, в който да си отбелязвате по критериите“

Важно!

  • Разпечатайте достатъчно чек листове, така че всяка двойка да има възможност да оцени всички останали отбори (ако има 12 двойки в класа, на всяка от тях осигурете по 11 броя чек листове).
  • Докато децата представят проектите си, оценете работата на всеки отбор. Ако сте направили видеа, може предварително да сте готови с тази оценка, като попълните чек листа веднага след заснемането на видеата. 
  • Раздайте чек листове и на гостите, така че да съберете повече оценки на работата на учениците.
За да свалите този работен лист трябва да сте влезли в профила си и да имате активен абонамент.

Още практични материали за вас

Prepodavame.bg_5kl_GEO_PBO Da se dokosnem do Africa_RL - Sastezatelna krastoslovica za Africa
Състезателна кръстословица за Африка
Copy of Prepodavame.bg -Worksheet Mockups- vertical
Рефлексия по ПБО "Животът на делфините"
Prepodavame.bg_4kl_CHP_PBO Misiq zdravoslovna chiniq_RL - Vizualizaciq choveskoto tqlo kum urok 1
Визуализация “Човешкото тяло”
Prepodavame.bg_1kl_MAT_PBO Piratsko prikluchenie na ostrova na sakrovishtata_RL - Kvadratna mreja
Лист с квадратна мрежа, Математика, 1. клас
Prepodavame.bg_3kl_BEL_PBO Prilagatelnite-imena-v-prikazniya-svyat_RL Tekst-s-propuski
Текст с пропуски по-/по

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.