Критериална матрица за оценяване на философски диалог

Споделете с колеги

Подходящ за класове

Подходящо за предмети

Описание

Работен лист от ПБО№1 по Философия за 9. клас “Новият свят: монаси, индианци и търсенето на идеалната общност“.

Инструкции, формулирани към учениците:

  • “Всеки екип ще излезе и ще драматизира своя философски диалог. Помнете, че целта е да покажете как два различни подхода могат да търсят общо разбиране и най-доброто решение за общността.
  • Стремете се да спазвате времето за представяне (5-7 минути на диалог)”;
  • Докато другите екипи представят, внимателно слушайте и използвайте Критериалната матрица за оценяване, за да дадете после конструктивна обратна връзка. Обърнете внимание на яснотата на аргументите, умението на монасите да задават въпроси и да търсят разбиране, а не просто да спорят.”

Важно!

  • Може да попълвате матрицата заедно с учениците или да ги оставите да я попълват сами.
  • Насърчавайте конструктивна обратна връзка, която се фокусира върху приложението на философските принципи.
За да свалите този работен лист трябва да сте влезли в профила си и да имате активен абонамент.

Още практични материали за вас

Copy of Prepodavame.bg -Worksheet Mockups- vertical (28)
Насоки за създаване на дигиталната книга
Prepodavame.bg_3kl_BEL_PBO Kak da napravim sveta zlaten, srebaren, skupoceneni_RL - Instrukcii za rabota po grupi
Декор, костюми и разпределение на ролите
Copy of Prepodavame.bg -Worksheet Mockups- vertical (19)
Природата в нашата класна стая
Copy of Prepodavame.bg -Worksheet Mockups- vertical (32)
Обратна връзка по проект "Невидимите следи на добрината"
Prepodavame.bg_6kl_TP_PBO Energospestqvane v doma i v uchilishte_RL - Checklist
Чек лист “Интервю с еко инженери”, Технологии и предприемачество, 6. клас

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.