ТАБЛИЦА “ИСТОРИЧЕСКО МИСЛЕНЕ”

Споделете с колеги

Подходящ за класове

Подходящо за предмети

Описание

Този ресурс предоставя практически насоки и стратегии, които помагат на учениците да развият критичното си мислене и аналитични умения при работа с исторически текстове и документи. Учителите могат да използват таблицата за историческо мислене, за да научат учениците как да:

Определят Източници: Разбират авторството, гледната точка, контекста и целта на историческите източници, както и да оценяват тяхната надеждност.

Анализират Контекста: Разбират историческия контекст, в който е създаден източникът, и как този контекст влияе върху съдържанието и перспективата на документа.

Потвърждават Информацията: Съпоставят информацията от различни източници, за да идентифицират съгласуваност и разминавания в историческите разкази.

Практикуват Внимателно Четене: Анализират твърденията, доказателствата и езика, използван от авторите, за да разберат и оценят подходите и методите на историческото изследване.

За да свалите този работен лист трябва да сте влезли в профила си и да имате активен абонамент.

Още практични материали за вас

Prepodavame.bg_5kl_GEO_PBO Kashta za men misiq arhitect_RL - Individualen uchenicheski shablon
Индивидуален ученически шаблон, Проект "Къща за мен“, География и икономика, 5. клас
Prepodavame.bg_10kl_HIMIA_PBO-Himiya-na-Studeniya-Kompres_RL-Endotermichna-ili-ekzotermichna-kartoncheta
Ендотермична (сини) и екзотермична (червени)
Prepodavame.bg_1kl_MAT_PBO Prikluchenie v stranata na chislata i parite_RL - Tabelki s imena na shtandovete
Табелки с имената на щандовете, Математика, 1. клас
Prepodavame.bg_5kl_GEO_PBO-Napravi-si-kompas-i-otkrii-izgubeniya-ananas_RL Instrukcii-za-kompas
Как да си направим компас?
Пъзел с професии - 1 клас

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.