Каталитични реакции (термини и понятия)

Споделете с колеги

Подходящ за класове

Подходящо за предмети

Описание

Работен лист от ПБО№3 по Биология за 9. клас “Кой и как регулира скоростта на каталитичните реакции?“.

Инструкции, формулирани към учениците:

  • “Ученици, ще поставя този стол с гръб към дъската. Ще посоча един от вас, който ще седне на стола, след което ще запиша на дъската термин, който вече сме изучавали в предходните уроци. Ученикът на стола трябва да познае термина на дъската, като ви задава въпроси, на които може да се отговори само с “ДА” или “НЕ”. Налучкването и подсказването не са позволени. За верен се приема отговор, който е подкрепен от поне две доказателства. Когато ученикът познае термина, той се връща на мястото си, а на стола ще седне следващият ученик.”

Важно!

  • Не се позволява налучкване! Насърчете учениците да задават въпроси за същността, структурата, функциите на търсения процес, явление или обект.
  • Преди да започнете играта, обяснете ясно правилата и помолете учениците да не подсказват верния отговор на ученика на стола.
За да свалите този работен лист трябва да сте влезли в профила си и да имате активен абонамент.

Още практични материали за вас

Prepodavame.bg_4kl_CHO_PBO-Dokumentalen-mini-film-za-Suedinenieto_RL-Opisvane-na-scenografiya
Описване на сценография
Prepodavame.bg_3kl_BEL_PBO Gradut na izrecheniata_RL - Moite silni izrecheniq (3 situacii)
Моите силни изречения
Prepodavame.bg_8.9.10.11kl_BEL_Literaturnite geroi i sabitiq prez moite ochi_RL
Литературните герои и събития през моите очи, 8. 9. 10. 11. клас
Prepodavame.bg_1kl_RODINOZNANIE_PBO Zdravosloven nachin na jivot _RL - Dneven rejim i menu
Дневен режим и меню
Pravopis-na-dumi-s-yo
Правопис на думите с и/й, йо/ьо

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.