Интервю със съученик

Споделете с колеги

Подходящ за класове

Подходящо за предмети

Описание

Интервюто дава възможност на учениците да се опознаят. Да упражнят умението си да слушат активно и да проявяват интерес в комуникацията си с даден събеседник.Задачата е особено подходяща за новосформирани класове, на които им предстои да изградят стабилна и сплотена общност. Задачата се изпълнява в групи по двама. Листът се разпечатва индивидуално за всеки ученик. Може да бъде споделен и на екран, давайки отправна точка за въпросите, които учениците да си зададат в опознавателното интервю. Умението да слушаме внимателно и с интерес отсрещната страна е ценно качество, което ще помогне на учениците да бъдат по-успешни в комуникацията си с околните. Задачите за опознаване помагат на децата да изградят по-искрени и стабилни връзки в групата на класа.

За да свалите този работен лист трябва да сте влезли в профила си и да имате активен абонамент.

Още практични материали за вас

Prepodavame.bg_8kl_FILOSOFIA_PBO-Plan za lichnostno razvitie
План за личностно развитие - бланка
Prepodavame.bg_9kl_BIO_PBO Kletachni organeli-nevidimite geroi na kletachnata aktivnost_RL - Turisticheski gid
Шаблон за “Туристически гид на клетъчния град”, Биология, 9. клас
Worksheet-mock up (40)
Защо да гласувам и как да се подготвя?
izhodenbilethranilishtezaideii
Изходен билет: Хранилище за идеи
Prepodavame.bg_9kl_BIO_PBO-Ot-DNK-do-beltuk-kak-raboti-kletuchnata-fabrika_RL-Kletuchna-fabrika-RNK-greshki
Клетъчна фабрика - РНК грешки

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.