Каталитични реакции (термини и понятия)
Споделете с колеги
Подходящ за класове
Подходящо за предмети
Описание
Работен лист от ПБО№3 по Биология за 9. клас “Кой и как регулира скоростта на каталитичните реакции?“.
Инструкции, формулирани към учениците:
- “Ученици, ще поставя този стол с гръб към дъската. Ще посоча един от вас, който ще седне на стола, след което ще запиша на дъската термин, който вече сме изучавали в предходните уроци. Ученикът на стола трябва да познае термина на дъската, като ви задава въпроси, на които може да се отговори само с “ДА” или “НЕ”. Налучкването и подсказването не са позволени. За верен се приема отговор, който е подкрепен от поне две доказателства. Когато ученикът познае термина, той се връща на мястото си, а на стола ще седне следващият ученик.”
Важно!
- Не се позволява налучкване! Насърчете учениците да задават въпроси за същността, структурата, функциите на търсения процес, явление или обект.
- Преди да започнете играта, обяснете ясно правилата и помолете учениците да не подсказват верния отговор на ученика на стола.




