Упражнения за правопис

Споделете с колеги

Подходящ за класове

Подходящо за предмети

Описание

Работен лист от ПБО№2 по БЕЛ за 1. клас “Правипсни отбори”.

Първите две задачи изискват попълване на пропуснати гласни (а/ъ, о/у, е/и) и съгласни (б/п, в/ф, г/к, д/т, ж/ш, з/с) в думи, като за всяка задача се иска да се посочат и проверовъчни думи. Следващата задача е свързана с определяне дали даден звук е гласен или съгласен. Четвъртото упражнение е таблица, която трябва да се попълни с правилни букви, формирайки множествено число на дадени думи (например “завой” – “завои”). В пета задача се изисква разделяне на думи на срички и поставяне на правилната буква – “и” или “й”. Шестото упражнение е за попълване на “ьо” или “йо” в думи. В седмата задача учениците трябва да направят звуков модел на дадени думи. Осмото упражнение е за ограждане на правилно пренесени думи. Предпоследните две задачи са по-свободни: в девета се изисква да се напишат имената на родителите, а в десета – да се състави изречение от дадени разбъркани думи.

Време за работа: 20 минути.

За да свалите този работен лист трябва да сте влезли в профила си и да имате активен абонамент.

Още практични материали за вас

Copy of Prepodavame.bg -Worksheet Mockups- vertical
Зеленчукова мисия
Prepodavame.bg_5kl_GEO_PBO Geografiq v chisla_RL - Karti za izchislenie na gastotata na naselenieto
Карти за изчисление на гъстотата на населението по континенти, География и икономика, 5. клас
Prepodavame.bg_5kl_BEL_PBO-Fenove-i-sudii_RL-Predlojeniya-za-kandidatstvane
Предложения за кандидатстване
Prepodavame.bg_2kl_BEL_PBO Moyat-rechnik_RL Samoocenka (1)
Самооценъчна карта "Моят речник"
Prepodavame.bg_4kl_BEL_PBO Gramaticheski-zagadki-v-sveta-na-chislata_RL Interaktivna igra (3)
Змии и стълби: Членувай точно!

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.