Литературните герои и събития през моите очи, 8. 9. 10. 11. клас

Споделете с колеги

Подходящ за класове

Подходящо за предмети

Описание

Работният лист има за цел да помогне на учениците да задълбочат разбирането си за литературното произведение, като анализират характеристиките на героите и проследяват основните моменти от сюжета. Това ще развие у тях умения за критично мислене, анализ и синтез.

Работният лист може да бъде използван, както за  обобщение и упражнение в час, така и като домашна работа. Преди да раздадете работните листове, проведете кратка дискусия с учениците за произведението, което ще анализират. Напомнете им основните събития и герои.

Инструкции към учениците: 

  • Прочети внимателно текста.
  • Отговори на първия въпрос за трима герои, които са ти направили най-силно впечатление.
  • Проследи как се променя историята.
  • Отбележи най-важните събития.
  • Помисли добре как би се променил сюжетът, ако ти си главният герой.
За да свалите този работен лист трябва да сте влезли в профила си и да имате активен абонамент.

Още практични материали за вас

Prepodavame.bg_4kl_BEL_PBO Misiq Otkliuchi koda na pravilnite dumi_RL - Trudnite saglasni zvukove
“Трудните” съгласни звукове
Prepodavame.bg_4kl_BEL_PBO Misiq Otkliuchi koda na pravilnite dumi_RL - IU i Q dvoini agenti v dumite
Ю и Я – двойни агенти в думите
Prepodavame.bg_1kl_MAT_PBO Prikluchenie v stranata na chislata i parite_RL - Karti s vaprosi za kuiz
Карти с въпроси за куиз, Математика, 1.клас
Prepodavame.bg_5kl_GEO_PBO Kashta za men misiq arhitect_RL - Mislovna karta
Мисловна карта “Какво трябва да знае архитектът?”, География и икономика, 5. клас
Prepodavame.bg_3kl_BEL_PBO Gradut na izrecheniata_RL - Izrechenia za redakciq
Редакция на възклицателни и подбудителни изречения

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.