Рефлексия по ПБО “Приказен театър”

Споделете с колеги

Подходящ за класове

Подходящо за предмети

Описание

Работен лист от ПБО№4 по БЕЛ за 1. клас “Приказен театър”.

Инструкции:

Помолете учениците да изберат символ от картончетата със символи за оценка на емоциите и да споделят накратко. Покажете им и легендата за символите ( стр.2 от PDF файла). 

  • Нашата приказка оживя на сцената! Спомнете си как се почувствахте, когато излизахте пред публиката – вълнение, радост, гордост? Сега всеки от вас ще избере еден символ, който най-добре описва как се е чувствал по време на представлението, и ще ни каже защо.

Важно!

  • Ако някое дете е било притеснено или неуверено, окуражете го, като подчертаете неговите силни страни.
  • Дайте време на всеки да изрази мислите си.
За да свалите този работен лист трябва да сте влезли в профила си и да имате активен абонамент.

Още практични материали за вас

Prepodavame.bg_4kl_BEL_PBO-Rabotilnica-za-prikazki_RL-Struktura-na-prikazkata-Kakvo-kazvashe-chainikut
Структура на приказката "Какво разказваше чайникът" от Светослав Минков
57
Пролетни усещания
Prepodavame.bg_8.9.10.11kl_BEL_Literaturnite geroi i sabitiq prez moite ochi_RL
Литературните герои и събития през моите очи, 8. 9. 10. 11. клас
Obrazovatelen tsenz
Дискусия: Образователен ценз
Prepodavame.bg_3kl_CHO_PBO Balgarskite koreni_RL - Slavqni i prabalgari
Славяни и прабългари, Човекът и обществото, 3. клас

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.