Каталитични реакции (листчета)

Споделете с колеги

Подходящ за класове

Подходящо за предмети

Описание

Работен лист от ПБО№3 по Биология за 9. клас “Кой и как регулира скоростта на каталитичните реакции?”.

Инструкции, формулирани към учениците:

  • “Сега всяка група има за задача да представи пред класа кратка сценка, с помощта на която да визуализира определено понятие, процес или концепция. Представител на всеки екип ще дойде при мен и ще изтегли задача, която ще сподели единствено със своите съотборници. След това, в рамките на 5 минути, всяка група трябва да измисли начин да представи концепцията си, така че останалите ученици в класа да я познаят. Нямате право да използвате думи.”

Важно!

  • Учениците нямат право да използват думи по време на тяхното представяне. Могат обаче да използват цветове, числа или символи за енергия и температура.
  • Следете времето, за да сте сигурни, че всяка група ще има възможност да представи своя процес/концепция.
За да свалите този работен лист трябва да сте влезли в профила си и да имате активен абонамент.

Още практични материали за вас

Worksheet-mock up (27)
Стратегия "3-2-1"
Prepodavame.bg_9kl_BIO_PBO Kletachni organeli-nevidimite geroi na kletachnata aktivnost_RL - Prepodavame.bg_9kl_BIO_PBO Kletachni organeli-nevidimite geroi na kletachnata aktivnost_RL - Moqta kletka ot...
Моята клетка от..., Биология, 9. клас
Prepodavame.bg_12kl_GO_PBO OON_ RL Rezolyuciya-sushtnost-primer-i-shablon
Резолюция - същност, пример и шаблон
Prepodavame.bg_3kl_CHO_PBO Dobre doshli v srednovekovieto_RL - Shtafeta linia na vremeto (1)
Щафета "Линия на времето"
Prepodavame.bg_4kl_BEL_PBO Prikliuchenieto s posledniq zmei v sveta ot Tuve Qnson - istoriq za priqtelstvo i svoboda_RL - Koi govori
Таблица “Кой говори?”, БЕЛ, 4. клас

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.